Adaptive Mind

Dobrý den

Posted on: 7. Leden 2008

Ani vlastně nevím, co mě to popadlo. Asi nějaká forma závisti ke všem, co už někde svoje nitro vylévají. Ale co, když už jsem začal, tak ať to má alespoň nějakou formu.

1) Proč?

Mám pocit, že napsat občas pár řádků o tom, co mě zrovna v osobním, profesním nebo jiném životě pálí, by mohlo třeba někoho oslovit. Když ne, tak to třeba jednou dám přečíst svým dětem, aby se pobavily.

2) Co?

Jsem vystudovaný softwarový inženýr pracující na plný úvazek, mám o něco mladší hezkou, chytrou přítelkyni, byt poblíž centra Prahy splácíme hypotékou, v mé rodině jsou zastoupeny v rozumném poměru všechny sociální vrstvy, generace a civilizační choroby – podtrženo sečteno prostě obyčejný chlapík.

Z toho možná vytušíte i obsah a úroveň všech budoucích příspěvků na tomto blogu. Předem se omlouvám všem, kterým moje výlevy ukradnou cenné minuty života a děkuji všem, kteří se k mým malicherným problémům třeba někdy vyjádří, abych si v těch šlamastykách nepřipadal až tak sám.

3) Kdy?

Nebudu tady nikomu nic namlouvat, takže předem dávám jasně najevo. Nejsem ochoten věnovat tomuto blogu více času, než sám uznám za vhodné a dle mých skromných představ to vidím tak na jeden příspěvek týdně.


Tak to by bylo pro začátek asi vše. Takže kdyby sem náhodou někdo omylem zabloudil, tak tu první příspěvek najde, až mě něco potěší, pobaví, rozezlí, rozesmutní, překvapí nebo až mě zase popadne nějaká takováhle nálada.

Napsat komentář

Sleduj mě na Twitteru

Moje twíty

RSS Google Reader

  • Objevila se chyba, RSS zdroj je pravděpodobně mimo provoz. Zkuste to později.

RSS 417.cz

  • Objevila se chyba, RSS zdroj je pravděpodobně mimo provoz. Zkuste to později.
