Adaptive Mind

Žrádlo pro kámoše

Posted on: 26. Září 2008

Včera jsem si založil profil v další Web 2.0 službě, která se snaží jít cestou jednoduchosti – integruje všechny veřejné kanály z různých známých Web 2.0 služeb (aktuálně je jich 47) do jednoho proudu informací. jedná se o službu FriendFeed a tak trochu vykrádá určitou podmnožinu funcionalit Facebooku.

Ta myšlenka není úplně marná, Atom formát je geniálně jednoduchý a není problém jej kamkoliv integrovat (například do sidebaru na tomto blogu). Dozvíte se tedy nově, co mě v Google Readeru zaujalo natolik, že jsem si to nejen přečetl, ale i nasdílel, co považuju za Del.icio.us, co se mi zrovna zalíbilo na Last.fm, nad čím jsem se „zarazil“, co si zaloužilo můj Tweet, s kým jsem se zase prolinkoval, jaká videa na Youtube mě pobavila, případně zda jsem neuveřejnil nějaká fota na Picasse. To vše v chronologickém sledu oproštěné o všechno to šťouchání, Likeness kvízy, posílání dárečků a jiné zabíječe času.

Každopádně tyto služby opět rozšiřují online identitu lidí, kteří se rozhodnou část sebe do sítě vypustit. Už mi to nikdo nikdy neodpáře.

A co vy? Kolik máte účtů v sociálních sítích? Je sledování cizího Feedu možné považovat za stalking?

Vlastnosti:

Napsat komentář

Sleduj mě na Twitteru

Moje twíty

RSS Google Reader

  • Objevila se chyba, RSS zdroj je pravděpodobně mimo provoz. Zkuste to později.

RSS 417.cz

  • Objevila se chyba, RSS zdroj je pravděpodobně mimo provoz. Zkuste to později.
